Vystudovala klasické housle u prof. Pražské konzervatoře Gity Morenové, hrála v komorním smyčcovém orchestru. V severoindické klasické hudbě se vzdělávala pod vedením houslisty a muzikologa prof. Dr. Smarajita Chakravortyho, v Indii studovala ve Váránasí u Dr. V. Balaji, zpěváka a houslisty, profesora Benaras Hindu University, a u Dr. Jibendry Narayana Goswami (1. cena v celoindické soutěži ve hře na sitár, Sangeet Academy 1995). Na esrádž hraje od roku 1990. Spolu s dalšími hudebníky vydala několik alb, z nichž některá byla využita jako filmová hudba, např. k třídílnému filmu Igora Chauna "Cesta do Indie". Účinkovala na mnoha festivalech (např. Boskovice, Alternativa (divadlo Archa), Febiofest, Jeden svět, Hudební večery ve Španělské synagoze, Loď tajemství bratří Formanů apod., také v Polsku, na Slovensku, v Německu a (se skupinou Damaru) na mezinárodním hudebním festivalu v italské Ferraře. Spolupracuje s tablisty Fabricem Michelem, Rahulem Pophali, Yatzivem Caspi, nejčastěji hraje s doprovodem tabel Tomáše Reindla. Podílela se na společných projektech s kanadským sitáristou a hráčem na rágmakámtár Edwardem Powellem a houslistou Lukášem Kutou a řadou jiných hudebníků. Spolu s indickými mistry (Dr. J. N. Goswami – sitár, Mani Shankar Tripathi – tabla) vystoupila mimo jiné na Mezinárodním operním festivalu Smetanova Litomyšl, v rámci FOK v kostele sv. Šimona a Judy. Koncertuje s programem severoindických rág, přednáší o indické hudbě (HAMU, JAMU,). Album indických rág, které nahrála s Tomášem Reindlem, bylo oceněno časopisem Harmonie nejvyšším počtem bodů. Na stanici Vltava v Českém rozhlase připravovala patnáct let pravidelné noční pořady s indickou klasickou hudbou.
Esrádž je tradiční indický smyčcový nástroj. Má devatenáct strun, z toho čtyři hlavní a dvě oktávy strun rezonančních, které se ladí do dané stupnice.
Indická klasická hudba je založena na sofistikovaném systému rág, (melodických vzorců) a tál, vzorců rytmických. Severoindická větev indické klasiky je artificiální žánr modální hudby, který má nepřetržitou tradici od středověku, je však stále živý a stále kultivován. Erudovaným interpretům umožňuje uplatnit vlastní invenci v řízených improvizacích.